sobota, 19 marca 2011

22. Lawina Kamieni

Miałam ostatnio ciekawe doświadczenie artystyczne. Zostałam poproszona o wykonanie kolczyków, klientka przedstawiła mi projekt jak mają wyglądać co do formy, natomiast jeżeli chodzi o kolorystykę otrzymałam od niej zdjęcie naszyjnika, niestety słabej jakości i ciężko było cokolwiek rozszyfrować. Zrobiłam więc je całkowicie na czuja i wyglądały tak:

1) Lawina Kamieni



Jednak jak się okazało niebieski się nie spodobał, więc wykonałam kolejne, tym razem dwie pary by był wybór:
2)
3) niedostępne
Nadal jednak było coś nie tak, więc wykonałam kolejne, miały być dwa kamienie żółte:

4) niedostępne

Wciąż było jednak nie tak i dokonałam jeszcze jednej zmiany, jak się później okazało ostatecznej               

5) niedostępne

Bardzo lubię takie wyzwania, są bardzo twórcze, a przy okazji powstały inne modele, jedną parę od ręki zagospodarowała moja siostra. :)

2 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję za tyle miłych wpisów!!! Zapraszam ponownie, rozgość się, będzie mi niezmiernie miło :)))
    Fajne kolczyki!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię biżuterię, choć tą bardziej w starym stylu ;) Nie wiem czy wiesz, ale ja z Gryfina jestem ;)
    Podziwiam Cię za trasy rowerowe :) ja lubię jeździć aczkolwiek po prostym terenie a tu w Norwegii to dużo górek niestety :P
    Dzięki za odwiedziny - zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń