środa, 15 grudnia 2010

8. Pamiątka Chrztu Św. - Haft Krzyżykowy

Jak już jesteśmy w temacie Chrztu Św. skorzystam z okazji i zaprezentuję obraz wykonany na pamiątkę dla mojego Chrześniaka w 2009. Jest to Anioł Stróż czuwający nad dzieckiem wykonany haftem krzyżykowym z pewnymi elementami dodanymi haftem płaskim.



Był to dla mnie dość trudny haft do wykonania, ponieważ w schemacie nie podano numerów kolorów nici, a jedynie 30 nazw w stylu żółty, jasny żółty, słonecznikowy, skorupka jajka itd.
Napracowałam się, ale to nic ponieważ efekt wynagrodził mi cały trud. Mam nadzieję, że jak mój chrześniak  podrośnie (na te chwilę ma 2 latka z hakiem) spojrzy na niego łaskawym okiem i doceni jego walory artystyczne :)

PS. Wśród licznych pamiątek, które otrzymała moja mała w niedzielę, była książeczka z takim cudownym obrazkiem, który zamierzam wyhaftować - już jest zeskanowany i będzie czekał na swój czas.

1 komentarz: