wtorek, 7 lutego 2012

50. Mały przerywnik

Obiecywałam sobie by nic nowego nie zaczynać, ale jestem kiepska w postanowieniach. W weekend się złamałam. Moja mama kupiła w second hand'zie włóczkę, w ilości idealnej na czapkę. Pokazała, spytała o radę, co o tej włóczce myślę, jak zrobić najlepiej czapkę, jakie druty wybrać itd Urosłam :)  bo w końcu to mama uczyła mnie robić na drutach, a teraz się mnie radzi w tej kwestii. Zrobiłam jedyną słuszną rzecz - mówię mamie "Co będziesz się męczyć, ja ostatnio nabyłam super mercedesy i z przyjemnością ją dla Ciebie zrobię " :) No i wzięłam wszystko w swoje ręce :)



Pimposhko: Robi mi się na nich wspaniale, jestem nimi zauroczona. A od dołu robię dlatego,  że mam za mało włóczki i planuję zrobić taką mocno wyciętą w dekolcie i rękawach kamizelkę, jak mi wyjdzie nie wiem, bo wszystko będzie wielką improwizacją.
Lacrimo: Robię od dołu dlatego, ponieważ mam za mało włóczki i planuję zrobić taką mocno wyciętą w dekolcie i rękawach kamizelkę, jak mi wyjdzie nie wiem, bo wszystko będzie wielką improwizacją.
Jolajko: Ja mam tylko jeden projekt od góry za sobą i jest to komin dla mojej małej. Całe życie robiłam w kawałkach od dołu i zszywałam - człowiek się ciągle uczy :)
Olgaolivia35, АнастасияЮлия: Как-то я выучил русский язык, но я не помню. Хорошо, что это Google Translator:). Я надеюсь, что объясняется достаточно хорошо. Благодарим Вас за посещение девушки, приятно смотреть, что вы хотите здесь. твое
Inga, Regina: Köszönjük, hogy meglátogatta. Én a Google fordító, remélem, hogy fordítja is:)



6 komentarzy:

  1. O ja, piękna ta włóczka no i zazdroszczę secondhandów z takimi cudami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!Piękny kolor!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne umiejetnosci posiadasz, ja pewnie nie wiedzialabym jak sie je trzyma hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Kolor super :) Taki rozweselacz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to jedziesz :)
    Świetny kolorek, czekam na efekt końcowy. Mercedesami to pewnie szybko dotrzesz do celu :)

    OdpowiedzUsuń