sobota, 19 maja 2012

55. Szara kamizelka z guziczkami

Wiem, iż pomimo, że większość z nas ma założone blogi na blogerze, korzystamy z niego na różne sposoby. Ufam, że znajdą się osoby, które robią to w ten sam sposób jak ja i podpowiedzą mi jak rozwiązać pewien problem. Chodzi mi mianowicie o czytanie, zarządzanie obserwowanymi blogami. Jestem obserwatorką 66 blogów i do tej pory wszystkie obserwowane blogi wyświetlałam na pulpicie nawigacyjnym. Jest tam lista czytelnicza na której pojawiają się chronologicznie wszystkie posty, które zostały zamieszczone na obserwowanych przeze mnie blogach. Niestety od pewnego czasu na mojej liście widnieje tylko 57 blogów. Co ciekawe te brakujące 9 blogów, które nie widzę to nie są blogi ostatnio dodane, tylko kilka wyrwanych ze środka mojej listy.
Czy ktoś się orientuje o co chodzi? Macie podobny problem? Może ktoś wie jak sprawić by wszystkie obserwowane blogi były dostępne na liście czytelniczej? Mam nadzieję, że ktoś będzie potrafił mi pomóc.

A teraz zapowiadana w tytule szara kamizelka. 
Jej zajawki i etapy jej produkcji mogłyście oglądać w poprzednich postach. Jest to mój autorski projekt. Rozpoczynając ją nie wiedziałam jak będzie finalnie wyglądać, wszystko rodziło się podczas jej produkcji. Oczywiście nie obyło się bez prucia czy poprawek, ale choć wydłużyło to proces realizacji to było bardzo potrzebne, by osiągnąć końcową satysfakcję.





MATERIAŁY:
WŁÓCZKA:   SONIA SHINY (100g/360m)
                        KOLOR - SZARY (804) 80% akryl 20% poliamid
DRUTY:  KP 4,00
Zużyłam 1,88 motka i do mojego licznika dopisuję677 m.


Zrobiona jest od dołu do góry na okrągło. Do zakończenia jej na dość długim odcinku guziczkami zainspirował mnie projekt Kim Hargreaves "Arielle", który zobaczyłam kiedyś u Pimposhki.


Oczywiście moja kamizelka nie jest taka cudna jak "Arielle", ale najważniejsze że mi się podoba.



2 komentarze:

  1. Solidne, ładne wykonanie, uniwersalność = przydatność na wiele okazji :) Bardzo fajny, praktyczny ciuszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla zmarzluchów w sam raz (a ja do takich osób też należę ;)), i Gośka dobrze mówi - taka kamizelka jest szalenie praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń