niedziela, 3 kwietnia 2011

24. REWOLUCJA czyli trochę zmian

Tak patrzę na mój blog i stwierdzam, że jest na nim masło maślane, wszystko i nic. W związku z powyższym postanowiłam utworzyć drugi blog i podzielić moje pracę tematycznie.
Na "Różowym Kłębuszku" będę prezentować ubrania i dodatki wykonane na szydełku lub na drutach oraz biżuterię, czyli jednym słowem wszystko to co można na siebie włożyć.

Natomiast na moim nowym blogu pt. "Na moim poddaszu" będziecie mogli obserwować jak sobie radzę z aranżacją mojego mieszkania, czyli będzie tu wyłącznie tematyka wnętrzarska. Mam swoją wizję na to moje miejsce na ziemi, styl będzie mieszany bo przemawiają do mnie różne kilmaty i nie zamierzam się ograniczać, chcę jedynie z każdego zaczerpnąć to co mnie najbardziej ujmuję i może tym sposobem stworzyć coś nowego wokół siebie, takiego tylko mojego. Tak więc osoby zaiteresowane tym tematem zapraszam pod adres: http://namoimpoddaszu.blogspot.com/

A wszystkich, których pociągają obie tematyki zapraszam do obserwowania i "Różowego Kłębuszka" i "Na moim poddaszu" - może nie w zawrotnym tempie, ale obiecuję że będzie się działo.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz