środa, 24 listopada 2010

2. Moje wielkie postanowienie

Nie wiem jak Wam, ale mi się często zdarza mieć pozaczynane kilka robótek na raz. Postanowiłam rozprawić się z tą moją uciążliwą przypadłością, szczególnie uciążliwą dla najbliższego otoczenia, i od dzisiaj przyrzekłam sobie, że dopóki nie skończę jednej pracy nie zabieram się za kolejną. Niestety życie wiele rzeczy weryfikuje i pewne okoliczności, mianowicie zbliżający się wielkimi krokami chrzest mojej córci sprawił, że odłożyłam wszystko na bok i rozpoczęłam dzierganie kompletu na chrzest. :) Komplet będzie się składał z 3 części - sweterka, bucików i czapeczki. Muszę zdążyć ze wszystkim na 12 grudnia. Na szczęście robota idzie szybko i sprawnie. A oto materiały, które zakupiłam:


WŁÓCZKA:    Red Heart Baby (50g/190m) kolor 08501
DODATKI:      Atłasowe różyczki
SZYDEŁKO:    3 i 10

Włóczka jest specjalnie przeznaczona do wyrobów dla dzieci, mięciutka i nie gryząca. Po przeglądnieciu wielu stron w necie i wszystkich książek jakie posiadam zdecydowałam się, że całość wykonam szydełkiem. Efekty zaprezentuję wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz