sobota, 25 grudnia 2010

9. Postępy w realizacji

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami jakie mam plany robótkowe  na najbliższe dni.

1. Dokładnie rok z hakiem temu, będąc na początku ciąży zrobiłam sobie na drutach skarpetkowych czapkę i pierwsze w życiu rękawiczki. Zaczęłam też dziergać szalik do kompletu, ale robiąc z lewa na prawo i z powrotem, oczka prawe nie wychodziły mi ładnie, porzuciłam więc robotę z zamierzeniem, że zrobię go na maszynie dziewiarskiej. No i jak widać do tej pory go nie zrobiłam. Teraz się poprawię, maszyna już prawie gotowa do pracy tylko się muszę zmobilizować i zacząć. Poza tym miałam plan żeby komplet jakoś ozdobić albo cekinkami albo koralikami bo obecnie to tylko wzór ściągacza (2 o. prawe, 2 o. lewe) ale nie mam pomysłu. Jak zrobię szalik pomyślę nad zdobieniami i pokażę już na zdjęciach efekt końcowy.

2.Druga w kolejności będzie tuniko- sukienka.  Inspirowałam się tym zdjęciem.



Nie mam schematu, więc moja tunika będzie na czuja. Robótka oczywiście zaczęta tak jak poprzednia gdzieś z rok temu, też w okresie ciąży stąd projekt też trochę ciążowy :) . Na tę chwilę mam wykonane 2 elementy: przód i tył części dolnej, tej od kolan do pach. W związku z tym, że w całości są zrobione ściegiem prawym, wykonałam je na maszynie.
Muszę je teraz tylko zszyć i rozpocząć pracę nad częścią górną.

Takie są plany, zobaczymy jak będzie z realizacją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz